Обмін і повернення в інтернет-магазині HOROSO здійснюється відповідно до Закону України "про захист прав споживача".

 

 Покупець має право:

 

- обміняти придбаний товар в належному товарному вигляді і без слідів використання протягом 3 днів з моменту отримання.

 

- повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання, зберігши товарний вигляд і чек.

 

Модель яка підлягає поверненню якщо є:

- пошкодження деталей, розтріскування;

- деталі взуття повинні бути правильно розташовані, шви добре з'єднані;

- каблук повинен бути правильно поставлений;

- шкіра повинна мати стійке покриття, не мати порізів.

 

Модель яка не вважається браком, та не підлягає поверненню:

- сліди клею в місці склеювання деталей взуття;

- не оброблені бічні краї язичка і внутрішньої частини у взутті є технологією виробництва;

- незначні дефекти (точка, нитка, крапелька клею, не ідеально рівний шов, які не видно, коли взуття знаходиться на нозі, і не вплинуть на носку взуття)

- зазор в місці з'єднання ранта (рант - декоративна смуга, яка приховує з'єднання підошви з верхом взуття і не несе функціонального навантаження)

Якщо повернення взуття відбувається з причин, які не є браком - транспортні витрати покриває покупець.


 Здійснити обмін або повернення компанія може, якщо з боку покупця виконані наступні умови:

 

- продукція зберегла товарний вигляд, цілісність упаковки, споживчі властивості, комплектацію та брендові бирки;

 

- товар не був у використанні.

 

- збережений розрахунковий документ.

 

 Доставку обміну або повернення замовлення повністю оплачує покупець.

 

 За наш рахунок доставка здійснюється тільки через пересорт (інша модель, розмір і колір) або виробничого браку.

 

 Після експлуатації товар, замовлений в інтернет-магазині HOROSO, обміну та поверненню не підлягає.

 


 Прийом / відправка товару на обмін або повернення здійснюється в наступному порядку:

 

- якщо покупець оформив замовлення післяплатою, оглянув посилку і не сплатив доставку за неї, а відразу вирішив обміняти / повернути товар, то в залежності від ситуації ми відправляємо обмін або повертаємо кошти;

 

- якщо покупець забрав з пошти замовлення, то обмін / повернення відбувається тільки після прийому складом товару.

 

 Адреса для обміну / повернення:

 

 Нова пошта: г. Одесса, відділення №128.

 Одержувач: Кондратюк Олексій Олегович

 Тел: +38 098 99 330 33

 

Укрпошта: 65125, м.Одеса, ЖМ Райдужний, 8Б

Отримувач: Кондратюк Олексій Олегович

Тел: +380 98 99 330 33

 

 * Відповідальність за правильність оформлення обміну / повернення, відповідальність несе покупець.

 

 Рекомендуємо дотримуватися кількох правил при упаковки і відправки посилки на пошті:

 

- категорично заборонено наносити на заводську упаковку товару будь-які написи, адреси та інше. При пересиланні товару поштою, використовуйте додаткову упаковку (пакет або стрейч-плівку).

 

 Товар, коробка якого була пошкоджена, а саме (нанесений без додаткової упаковки скотч, адреса, наклейка або виявлені інші пошкодження, НЕ УХВАЛЮЄТЬСЯ;

 

- обмін на інший товар або повернення коштів, можливий лише після того, як посилка повертається на склад інтернет-магазину;

 

- повернення / обмін здійснюється звичайною посилкою, без післяплати.

 

 Якщо посилка відправлена ​​в інтернет-магазин післяплатою, то з пошти вона забиратися не буде.

 

 Так як повернення коштів проводиться лише після огляду посилки;

 

- ОБОВ'ЯЗКОВО, після відправки надсилайте номер товарно-транспортної накладної який отримали на пошті після відправки